Van hely ott agynak is?
A botrány jól eladható dolog. Britney kisasszony is tudja ezt, sőt a magyar celebtenyésztők is. Látható, hogy az új hullám eléri sztárhegyeinek völgyét is. Bár az Alföld nem Los Angeles, mégis eme külföldi eszencia meghonosításán fáradozók miatt érezhetjük úgy, hogy a miénk is egy szelet Hollywoodból.
Életérzést gyártani jó üzlet. Jövedelmezőbb, mint egy hatásos szlogen, és eladhatóbb, mint egy sima mosoly. Mert ma már nem csak látni kell a terméket, hanem át kell érezi annak életérzését, filozófiáját és életfelfogását. Persze ha ezt nem tudjuk megtenni a képernyőn/vásznon keresztül, akkor elég, ha az adott híresség parfümjének felhőjébe burkolózunk reggelente. Így máris tökéletesebb a világ.
Az egyediség kultusza az, mi előtt hódolunk mikor egy "különleges" sztárt kiragasztunk a falunkra. Úgy látszik, ez hatásosabb, mint Szűz Mária szobra az ablakban. Egy pillantás sztárunkra és máris van erőnk arra, hogy belevágjunk egy fogyókúrába. Persze csak azért fogyózunk, hogy jól érezzük magunk... semmi köze sincs ennek a bálvány derekához...
Tovább a következő bejegyzésre ˃˃˃
Friss Commentek